وبلاگ تخصصی k600-k900-k1000

دانلود نرم افزار و بازی برای گوشی k600-k900-k1000

وبلاگ تخصصی k600-k900-k1000

دانلود نرم افزار و بازی برای گوشی k600-k900-k1000

وبلاگ انتقال یافت

بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ انتقال یافت.برای دانلود بازی.نرم افزار.کتاب و مطالب جدید و خواندنی به سایت زیر مراجعه کنند و برای دسترسی بیشتر در سایت عضو شوید

با تشکر مدیر سایت.


www.k900bia.tk


www.bia2mrp.tk




نظرات 2 + ارسال نظر
رضا.کیا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ق.ظ

سلام.ببخشید وقتی میرم اینترنت میگه:
not enough memory
من مموریو چیکار کنم خالی شه؟؟

رامتین عزیزی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.azkaban.ir

سلام دوست من بازی تحت وب آزکابان یه طرحی ریخته هر وبلاگی رو که بازی ما رو معرفی کنه توی یه پست ما هم اون وبلاگ رو توی انجمن سایتمون معرفی می کنیم
وب سایت ما 3 روزه که راه اندازی شده و در 3 روز 600 نفر عضو و 50 نفر به طور معمول عضو آنلاین بازی داره ما وب سایت شما رو توسط مدیریت سایت در انجمن گفتگو معرفی می کنیم به عنوان یک پست همیشگی در وب سایت آزکابان به یادگار می ماند
و باعث افزایش بازدید شما می شود
اگر موافقید که این همکاری رو داشته باشیم یا به این ایمیل ایمیل بزنید یا اد کنید
ramtinzion@yahoo.com
یا به پشتیبانی وب سایت ما پیغام بدید که موافقید بعد متن معرفی وبلاگتونو برای ما ارسال کنید ما هم برای شما ارسال می کنیم
به امید موفقیت هر ایرانی
من رامتین هستم ادمین سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد