وبلاگ تخصصی k600-k900-k1000

دانلود نرم افزار و بازی برای گوشی k600-k900-k1000

وبلاگ تخصصی k600-k900-k1000

دانلود نرم افزار و بازی برای گوشی k600-k900-k1000

ارائه سوالات شما و جواب بازدیدکنندگان

پاسخ سوالات شما دوستان




یرای مشاهده  پاسخ های خود اینجا کلیک کنید


دوستان عزیز میتوانید سوالات و درخواست های خود را به دو روش بیان کنید.


1.از طریق نظرات خود


2.از طریق پیام کوتاه به شماره 09374824928(فقط پیام کوتاه) به تماس های شما پاسخ داده نمیشود.لطفا اسم خود را در پیام کوتاه ذکر فرمائید.


پاسخ هرگونه سوال در مورد گوشی k300-k600-k900-k1000


سوال و جواب های شما در وبلاگ قرار داده میشود.


توجه:قبل از اجرای برنامه های که با error مواجه میشوید یا برنامه فعالیت خود را انجام نمیدهدحتما قبل از start برنامه گزینه آپدیت رو بزنید.


نظرات 10 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:19 ق.ظ

آقا دستتون درد نکنه
مرسی
مشکل حل شد
دستتون درد نکنه

مرجان جمعه 2 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:10 ق.ظ

ممنون از پاسخگویتون

مهرداد سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ خیلی جالبی داری
من گوشیk900+ دارم که فرمت mrp رو نمی خونه
همونطور که گفته بودی رفتم ورژن گوشیمو عوض کنم (560)
پیش هر تعمیرکاری که رفتم بدون استثنا گفتند که این گوشیا چینیه و نمیشه روش فلش ریخت و همینه که هست
کاریش هم نمیشه کرد
واقعا ناامید شدم میشه شما یه تعمیر کار وارد به گیوشیای چینی معرفی کنی
امان از دست این چینیای چشم تنگ !

مهرداد چهارشنبه 8 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ب.ظ

ممنون از راهنماییتون
مثلا تو تهران محله ونک و اون طرفا کسی رو میشناسی که مجاز باشه و کارش درست باشه ؟
اگه نه هر جایی شده تو تهران معرفی کن من این بی صاحبو ببرم درستش کنم
منم دلم میخوا از بازیای وبلاگتون استفاده کنم

یکتا سه‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام
برای تغییر رینگ تون اس ام اس چیکار باید کرد؟!
ممنون

محمد چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام
چگونه میشه رو این گوشیها تم نصب کرد؟ اصلا تم براشون وجود داره؟

کاظمی شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:58 ب.ظ http://www.wee.ir

با سلام و درود به شما دوست عزیز و گرامی!
از اینکه محبت میکنید و این گوشی های بی صاحب رو ! حمایت و پشتیبانی میکنید نهایت سپاس رو از شما دارم .
و نیز از آنجا که نیت پاک شما در ارتباط با اضافه کردن امکانات این کوشی قابل درک است اما محلی که شما فایل ها را در آن ذخیره ( آپلود) میکنید که بسیار ادا اطوار دارند و بعد از گذراندن ۷ خوان ۲۰ ثانیه هم وقت تلفن و اینترنت کاربران ما را میگیرند و از آن بدتر مخابرات هم گهکاه آنرا فیلتر میکند ! به این دلیل پیشنهاد میکنم که در مکان بهتری مثل پرشین گیگ آنها را ذخیره و منتشر کنید و آنها که زیر ۵۰ کیلو هستند میتواند از فضای بنده استفاده نمایید که دریافت مستقیم خواهد بود و با کمال میل این فضا را در اختیارتان قرار خواهم داد.
برای ارتباط میتوانیداز دو طریق ذیل تماس حاصل بفرمائید.
http://p.wee.ir/
we@wee.ir
سوال هم داشتم آیا میشود پیام کوتاه را در نوت پد رایانه نوشت و یه طوری به این گوشی منتقل کرد ؟ واقعا نوشتن یه پیام کوتاه در این گوشی ها طاقت فرساست! و اگر نه آیا گوشی را سراغ دارید که بتواند این شکل کار کند؟
با سپاس فراوان
کاظمی
۸۹.۱۰.۱۸

جلیل شنبه 18 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام خسته نباشین
رو کارتن گوشیk1000رم یه منویی گذاشته !ولی گوشیه من منوش اون طوری نیس
میشه منوی استارت این نوع گوشیارو تغییر داد؟
ممنون

یکتا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ق.ظ

سلام
ممنون از جواب
اما منظورم تغییر رینگ تون اس ام اس جز این رینگتونهای پیش فرض بود
امکانش نیست رینگتونی که خودم میخوام بذارم؟!

یکتا سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ق.ظ

سلام
ممنون از مطالب خوبتون
از مرورگر خود گوشی که استفاده میکنم جاوااسکریپتش فعال نیست و برای نمایش بعضی از سایتها به مشکل میخوره، اپرا رو دانلود کردم و اول آپدیت کردم اما نوشته هاش ناخوانا و به شکل مربع هستن
لطفا راهنمایی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد